top of page

Si jo fos l' Auggie...

La Ivette Padilla, després de veure la pel·lícula Wonder, ens explica que faria en la situació de l'Auggie...


D'entrada, si jo fos l'Auggie li hagués donat el seu merescut al Julien. Per altra banda, si tothom em mira malament és per les meves cicatrius. Però els companys com la Summer no han donat importància al meu aspecte físic i han volgut ser els meus amics, com el Jack, però si en Julien em fastidia doncs la gent no vol veure res més que no sigui el meu aspecte.




D'altra banda, jo em defensaria, ja que soc especial. A més, crec que hauria de ser alrevés: els normals haurien de ser els que miréssim malament i jo seria l'especial al qual tothom admiraria.

Finalment, m'ha agradat molt la pel·lícula i l'Auggie és molt valent, molt més del que es veu de cara.


bottom of page