top of page

Si jo fos l'Auggie

Què pensa en Joel Rodríguez de la situació del protagonista de Wonder?

Si jo fos l'Auggie viuria molt nerviós, ja que he hagut de passar per moltíssimes operacions i, a més, es burlarien de mi a l'escola i em mirarien com si fos un extraterrestre.


Si es burlessin de mi tota l'estona, em posaria molt trist, sincerament. Això sí, em sentiria una mica bé en el fons de la meva tristesa, perquè em farien costat els meus familiars i, també, els meus amics.


A més, si em passés allò del Jack, jo intentaria arreglar el problema parlant amb ell i, al final, tornaríem a ser amics.


D'altra banda, amb la Summer, jo hagués fet el mateix: hauria tingut una mica de desconfiança perquè pensaria que em passaria el mateix que ab el Jack.



Quan en Julian m'enviés aquelles coses, jo li ho diria al director inmediatament i aturaria allò, al igual que a l'excursió.


Però finalment em sentiria molt feliç perquè tot acaba bé.



bottom of page